Nezařazené

Co vše musí zvládat přepravní vozík

http://www.auto.cz/posledni-trabant-vyroben-pred-25-lety-94801 Roman“,“serif“\’>Každý z nás si dovede představit, že se ve velkoskladech denně přemisťuje velké množství zboží. Některé se nakládá do aut, aby bylo následně převezeno k prodejcům, jiné je pak přiváženo, aby zaplnilo jeho místo. Dalo by se říci, že hlavní náplní práce skladníka je právě manipulace s nákladem. Ta ovšem není až tak jednoduchá. Každý z nás si asi dovede představit, kolik váží plně naložená přepravka. A skladník jich během směny musí přemístit mnoho. Je jasné, že pokud by to vše dělal ručně, nejspíš by to sám nezvládl. Zde tedy na pomoc přichází technika. Tou je zde přepravní vozík Schoeller Allibert. Ten je konstruován tak, aby na něj bylo možné pohodlně naskládat větší množství klasických přepravek. A vzhledem k tomu, že tyto mívají obvykle standardizované rozměry, může se s jejich pomocí rozvážet jakýkoliv druh zboží.

kovový přepravní vozík

Aby však mohl plnit svůj účel, musí být dobře zkonstruován a mít určité parametry. Jinak se totiž velmi rychle rozbije a je možné jej vyhodit. V první řadě je důležitá nosnost. Ta samozřejmě závisí především na materiálu, ze kterého je vozík vyroben. Většinou se jedná o speciálně vyztužený plast, který má tu výhodu, že se velmi snadno čistí. Díky tomu je možné jej rychle umýt, pokud se stane nehoda a on se zašpiní.

regály ve skladu

Pak také musí mít odpovídající rozměry. Již bylo řečeno, že většinou jsou dnes přepravky vyráběny ve standardních rozměrech a s takovou konstrukcí, aby je bylo možné naskládat na sebe. Přepravní vozík musí splňovat ty samé parametry. Zapomínat bychom neměli ani na kolečka. Ta bývají obvykle malá, podobná těm u nákupního košíku. A to zde není na škodu, neboť ve skladech ani v obchodech obvykle není žádný obtížný terén. Kolečka se však musí nejen volně otáčet, ale také musí mít schopnost se natočit jakýmkoliv směrem. Jistě, požadavky to nejsou zrovna malé, avšak díky nim dokáže běžný skladník za den přemístit velké množství nákladu. A to je pro každou firmu to hlavní.